Vil du jobbe i FpU?

Fremskrittspartiets Ungdom skal i januar 2020 gjennomføre endringer i vårt sekretariat. Vi er derfor ute etter deg som vil bidra til å gjøre FpU enda bedre!

Søkere som kan bekle både heltidsstillinger og deltidsstillinger er aktuelle. Oppgi derfor i din søknad hvor stor stillingsprosent du har anledning til å jobbe i.

Stillingsbeskrivelser:

Vi søker etter ansatte som kan bekle ulike arbeidsoppgaver i hovedorganisasjonens sekretariat, listen under er ikke uttømmende, men er eksempler på ulike arbeidsoppgaver som forespeiles nyansatte:

  • Arbeid opp mot digitale flater, herunder sosiale medier og nettside.
  • Kommunikasjonsarbeid og håndtering av mediebilde.
  • Arrangementsarbeid tilknyttet FpUs konferanser og andre sentrale arrangementer.
  • Oppfølgning av FpUs fylkes- og lokallag
  • Oppfølgning av medlemsarbeidet i FpU
  • Administrasjon av FpUs LNU-ordning
  • Saksproduksjon til besluttende organer.
  • Økonomi og fakturering
  • Andre oppgaver innenfor hovedorganisasjonens totale virksomhet.

Kompetanse og ferdigheter

  • Har erfaring med arbeidsoppgavene tilknyttet stillingen.
  • Politisk og organisatorisk erfaring fra tillits- og/eller folkevalgte verv.
  • Behersker norsk svært godt skriftlig og muntlig.
  • Forståelse for organisasjonens virksomhet.
  • Sterk analytisk evne.
  • Behersker standard kontorprogrammer særdeles godt.

Ytterligere kvalifikasjoner

  • Sterkt pågangsmot og arbeidsvilje, og ha evnen til å holde mange baller i luften samtidig.
  • Jobbe godt under press

Arbeidssted:

Arbeidssted for alle stillingene er Fremskrittspartiets partikontor, Karl Johans Gate 25, 0159 Oslo.

Søknadsfrist: 31. desember

Det forutsettes at søkeren er medlem i Fremskrittspartiets Ungdom.

Lønn fastsettes etter avtale.

Søknad med CV sendes til fpu@fpu.no

Har du spørsmål kan du ta kontakt med generalsekretær.

Ola Buvik Skedsmo
Generalsekretær
Tlf: 474 47 702
E-post: obs@frp.no

Er du ikke medlem?

Som medlem i FpU får du være med på å utvikle morgendagens politikk og delta på mange spennende arrangementer.